dinsdag, september 05, 2006

Druk, druk, druk geweest!

Hoewel ik nog niet hoef te vermelden dat ik inmiddels grijs ben geworden, ben ik toch wel een beetje beschaamd nu ik zie hoe lang ik hier niets gepost heb... Een verkwikkend bad en een klein schopje onder de kont van twee collega's waren genoeg om nu dan toch echt weer in actie te komen!
De vakantie is al lang weer ten einde, het is gek hoe snel je weer gewend raakt aan het ritme van werken, uitkijken naar het weekend, weekend, werken, uitkijken naar het weekend, weekend... etc. Sinds we hier wonen zijn Peer en ik een stuk actiever geworden op het gebied van huisverfraaiing. In de vakantie hebben we de trap aangepakt, gisteren legde Peer de laatste hand aan een eigenhandig opgeknapt dressoir. Collega Rob, bij wie het meubel in de weg stond, zal nog balen als hij ziet hoe sjiek het ding er nu uitziet!
Ik ben bezig met een muurschildering op zolder. Vorige week kreeg ik ineens inspiratie en wist ik wat ik op de hoge muur wilde maken; een afbeelding van Jack Skellington! Dit figuur uit de film "The Nighmare before Christmas" vond ik altijd al erg tof. Vanwege de strakke lijnen en de getekende stijl leek het plaatje bijzonder geschikt. Inmiddels staan de contouren op de muur.
Het gaat nog niet meevallen om het zo te krijgen als ik wil, perfectionistisch als ik ben op dat gebied, maar... ik ben nog niet ontevreden over het voorlopige resultaat, dat is al heel wat!
Wordt vervolgd!

Links mijn project, rechts hoe het moet worden... ooit!

Een echte "Peer"-kast!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie kast :) En die tekening gaat vast ook heel mooi worden. succes ermee!

4:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home