zaterdag, mei 27, 2006

Gaar

Twee dagen geleden wilde ik een paar wijzigingen aanbrengen in dit Blog. Er waren nog een paar zaken niet naar m'n zin. Het lukte niet echt en al proberend en foeterend raakte ik het spoor steeds meer bijster. Al m'n links en kleurinstellingen waren weg... het leek helemaal nergens meer op! Er zat niets anders op dan weer helemaal opnieuw te beginnen. Nu dacht ik net dat ik eindelijk een eind op weg was, dat ik min of meer tevreden kon gaan afsluiten ... kijk ik bij Peer op de computer en zie ik dat alles daar heel anders in beeld komt! Het hele beoogde effect komt niet over... Nu ben ik het beu en heb ik honger. Bovendien ligt er al veel te lang een kippetje in de oven, die zal ook wel gaar zijn!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

1:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home