donderdag, mei 25, 2006

Lovestory

Terwijl ik bezig was mijn computer te ontdoen van oude troep stuitte ik op een stripje dat ik ooit eens voor mijn broer Alex heb gemaakt. Hoewel hij het vroeger altijd ontkende en haar in vele krachttermen verfoeide, was hij altijd nèt toevallig op de bank aanwezig wanneer de zoetsappige Candy Candy op tv kwam. Later ging hij overstag en durfde hij zijn idolatie toe te geven. Dit zal zo ongeveer mijn eerste "Knip-en-Plakwerkje" op de computer zijn geweest; een stukje nostalgie. Haal de tissues maar vast uit de doos, want hier komt:


"Candy Candy zoekt het geluk"

Deel 2:
Deel 3:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

9:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

9:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

1:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

I find some information here.

9:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home