woensdag, mei 24, 2006

Bee-autyFarm

Een collega was vandaag jarig. Omdat zij de IB-er (Intern Begeleider) is van onze school, heeft ze geen eigen groep. Geen kinderen dus met kadootjes, geen versierde stoel en zeker geen feestelijke spelletjes op haar verjaardag. Ze had haar hele dag volgepland met serieuze oudergesprekken en kwam vanmorgen nietsvermoedend binnenlopen. Gniffelend stonden mijn andere collega's en ik klaar bij haar kamer. Deze verjaardag zou ze niet snel meer vergeten!
We hadden haar domein omgetoverd tot een beautysalon... compleet met massage-voetbad, geurende wierook en een vreselijk roze klamboe boven haar stoel. Overal slingers, kadootjes, bloemen en heel veel producten die schoonheid garandeerden. Iedereen had wel iets meegenomen om de metamorfose vorm te geven. Je staat versteld wat mensen in huis hebben... massage-speeltjes in de vorm van een koe, pedicure-sets en apparaten waarvan ik nu nog niet weet waar ze voor dienen. Stiekem wilden we allemaal wel even bubbelen en relaxen...
Als een stel tieners stonden we te kirren en krijsen, tot de jarige zelf veel te vroeg haar entree maakte. De verrassing sloeg in als een confetti-bom. Ze vond het schitterend, en terecht :).
Heerlijk om zoiets te organiseren, heerlijk om iemand die het niet verwacht zo in het zonnetje te zetten! Af en toe spiekte ik even door het ruitje in haar deur en zag ik haar zitten, druk in gesprek, onder die vreselijk roze klamboe... Ik ga zo meteen maar eens checken wie de volgende op de verjaardagskalender is!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

2:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

9:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

9:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home