donderdag, mei 18, 2006

12345


Volgens een site die ik op internet tegenkwam (http://www.merelbeke.be/vroeger/leeftijd.html) leef ik al 401 maanden. Dit zijn 1749 weken, of 12248 dagen. Had ik dit nou vorige maand geweten, dat had ik een mooie reden gehad voor een feestje. Vierhonderd maanden! Ik zit nu te denken om iets te organiseren op mijn 12345-ste levensdag... dat is over 97 dagen, op woensdag 23 augustus. Ik ga maar vast een vrije dag aanvragen en hoop dat de directie de noodzaak van het vieren van een 12345-feest inziet!

2 Comments:

Blogger imke said...

Leuk!
Ik leef 14677 dagen.Op de een of andere manier lijkt dat weinig.....
Terwijl ik bij die milisecondes haast krijg: de tijd vliegt voorBIJ

9:34 p.m.  
Blogger Maaike said...

Ik heb vast teveel Mona-achtige puzzels gespeeld... ik zit jouw getal nu te ontcijferen, maar kom nog niet tot de dieperliggende betekenis...

9:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home