zondag, mei 14, 2006

Sorry


Wat doet een blogger op een dag dat er niets noemenswaardigs is gebeurd? Verstek laten gaan en geen verslag schrijven, of toch maar íets vermelden...? Ik kies voor het laatste, kan me nu niet na drie dagen al laten kennen. Ik wilde "bijhouden", dus ik zál bijhouden.

Dan moet ik over vandaag berichten dat ik me schuldig voelde toen ik in mijn tuintje stond en naar het tulpenboompje keek. Het ding heeft minstens twee weken driftig in bloei gestaan, met wel zeker 4 bloemen.... Een prachtprestatie voor zo'n klein boompje, die ook nog te maken kreeg met dode vogeltjes die aan de voet van zijn stam werden geofferd door de poezen.
Ik hàd nu eindelijk een digitale camera, hàd best zijn inspanningen vast kunnen leggen. Had ook best een keer trots kunnen melden dat de bloemen zo mooi paars waren... mooier paars dan de Hema-verfmeng-service kan leveren.
Helaas. Ik kan nu slechts melden dat ons Tulpenboompje het wachten beu was en als uit protest alle paarse bloeisels ter aarde heeft gestort. Het is een triest gezicht! Sorry boompje!


3 Comments:

Blogger imke said...

Je zou op zo'n niks-dagje een keer iets kunnen vertellen over je knijperruil. Hoe ver ben je?
En Peer?

9:08 p.m.  
Blogger Maaike said...

Weet je nog Imke, dat we in de gang stonden en ik de wasknijper ruilde met Marlies (die niet helemaal begreep wat de bedoeling was)voor een half pakje zakdoekjes? Ik moest niet lang daarna zo ontzettend niesen in de klas, dat ik mijn pasverworven ruil meteen moestingezetten. Nu moet ik dus weer opnieuw beginnen met een wasknijper... Eigenlijk was het ook Peers initiatief hoor, ik ben totaal geen handelaar...

10:22 p.m.  
Blogger imke said...

Hohoho....geruild met Marlies?
Het was mijn pakje zakdoekjes hoor, dat had ik in mijn zak! Je mocht kiezen tussen dat, 20 eurocent of niets.
Ik heb de knijper op een open (nu dus dicht)pak koffie. Hij is heel handig!
Handiger dan een router voor de computer, denk ik.

7:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home