dinsdag, december 19, 2006

Kwaaltjes

Nadat Peer een week ziek thuis is geweest, moest ik er nu toch ook aan geloven. Met verhoging, een pijnlijk hoofd en allerlei andere kwaaltjes bevond ik me vandaag en gisteren thuis in bed. Omdat het net de laaste week voor Kerst is en er op school het nodige moet gebeuren, heb ik mezelf opgedragen morgen weer aan de slag te gaan.
Misschien heb ik dan weer wat meer te melden...

Ik wil nog wel even promotie maken voor de fantastische film "Perfume, the story of a murderer", die Alex, Peer en ik vorige week in de bioscoop zagen. Ik vond het boek (Das Parfum, van Patrick Süskind) altijd al geweldig, maar was ook erg gecharmeerd van de verfilming. Een aanrader dus, maar wel voor de liefhebber van niet Hollywoodachtige films.

Hier is de trailer te bekijken:

http://www.apple.com/trailers/dreamworks/perfume/lg_trailer.html