zaterdag, maart 03, 2007

Eye Deal


Waarschijnlijk aangestoken door het Leonardo Da Vinci-project waar we op school aan werken heb ik mijn eerste uitvinding gedaan. Mijn product zal, eenmaal te koop, frustraties aan de wastafel drastisch doen afnemen. Het geniale ontwerp van de "Eye Deal" is onderweg naar de Hema-OntwerpWedstrijd en zal een gooi naar de prijzen gaan doen. In juni wordt de uitslag pas bekend gemaakt, dus het duurt nog even tot ik weet of er reden is tot een feestje. Ik vertrouw er maar op dat de jury uit deskundige mensen bestaat die een kwaliteitsontwerp van (klein) formaat weten te herkennen. Ach ja, de voorpret is eigenlijk het leukst... ik zie mijn product al in de talloze winkels liggen en ben nu al trots. Helaas staat nergens in de regelementen iets te lezen over de grootte van het te winnen kapitaal...

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

en het produkt is...???

Reserve ogen in een bakje !

11:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!
Eyeliner neptatoo's?
Een wimperkrulopzetstuk voor op de tandenborstel?

12:24 p.m.  
Blogger Maaike said...

Geduld is een schoone saeck Imke!

1:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben ook erg benieuwd!

8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Missteacher dus :-)

8:44 p.m.  
Blogger Maaike said...

Ik kan er, omwille van het unieke concept nog echt niets over loslaten... straks zie ik mijn vinding bij de V&D liggen!

9:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zal morgen de kinderen uit je klas eens even uithoren. Misschien heb je daar wel gesproken over je geniale uitvinding als zijnde intro voor Leonardo.....

9:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je weet iedereen wel weer te boeien, ik ook heb zo iets van JAAA wat is het dan.... Maar ik zal de volgende keer bij jullie wel ff in de badkamer kijken :) om het concept te jatten en zonder wedstrijd gewoon op de markt te zetten.

6:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home