zaterdag, juni 16, 2007

Rolling around

Wheeee!
Gisteren hadden we een Ouder-Feestavond met als thema "De Jaren 80". Ik had het briljante plan opgevat om op rollerskates negerzoenen te gaan trakteren aan arriverende gasten. Dit zou ik natuurlijk uiterst gracieus en soepel doen, alsof ik sinds de jaren 80 niets anders had gedaan dan me op rollers voortbewegen. Het feit dat de skates ruim 10 jaar in de kast hadden gelegen, leek me niet belangrijk. Ik had de wieltjes pas nog goed snel ingesteld en liet me de kans op een verkleedparty niet zomaar ontnemen. Ietwat onwennig, maar met veel lol sloeg ik her en der waarschuwingen van bezorgde collega's in de wind.
Zoiets had ik in gedachten...

Natuurlijk ging het al snel mis. Ik denk dat de meeste mensen er niet eens gek van opkeken. Sterker nog, er werd allom gelachen toen ik met een doffe plof in de hal ter aarde stortte, na een poging om achteruit te rijden. Toen bleek mijn pols er toch wel wat raar bij te staan, bovendien deed het pijn. Tot zover mijn aandeel aan de feestavond, want niet veel later werd ik door twee lieve collega's naar het ziekenhuis verscheept. Een gebroken pols bleek de consequentie voor mijn speelse gedrag, dus zit ik voorlopig zes weken in het gips. Ach ja, als ik ooit afscheid neem op school hebben ze in ieder geval stof genoeg voor mijn afscheidsballade...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beterschap in deze zware tijden...
Volgende x de wieltjens vastlijmen.

Gr, Alex

7:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja, ik geloof dat een keertje samen rollen er nu niet meer inzit ?!

10:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home