zondag, augustus 05, 2007

Titanic Toilet


Al zolang we in dit huis wonen, fantaseer ik over een metamorfose van de wc. Vanwege het golvende plafond leek het me vanzelfsprekend dat er een onderwatertoilet moest komen; alsof je in de wrakstukken van de Titanic op het toilet van kapitein Edward John Smith stuit en daar besluit je behoefte te gaan doen. Geweldig toch!

Dat dit klusje niet in één dag geklaard zou zijn, was me meteen duidelijk, maar na 7 dagen klussen ben ik toch blij dat het einde in zicht komt. Ik moet nog een paar laatste aanpassingen maken (zo wil Peer per sé dat er een toiletrolhouder komt, mijn doordachte plan om de rol in een roestige emmer te plaatsen kon hem niet bekoren). Verder moeten al m'n verzamelde nautische prulletjes nog uitgestald en opgehangen worden.

"How faster, how better" sprak kapitein Smith ooit, toen de ijsschotsen in zicht kwamen.
Laten we hopen dat zijn woorden de stoelgang in dit kleine kamertjes op postitieve wijze bevorderen...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wow ziet er erg sfeervol uit !
een waar genot om daar iets achter te laten.

Gr, A te N.

6:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En wanneer ga je het afmaken :)

10:38 a.m.  
Blogger pierre du coin said...

Hé wauw! Wat een mooi voorbeeld van hoe een toillet niet per definitie saai moet zijn.

8:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home